Thursday, June 14, 2012

Nurul Fathihah

Salam blogger semua, entry aku kali ni nak story sikit tentang salah seorang bestfriend aq, nama diberi Nurul Fathihah Adnan a.k.a tete, gelaran ni pun aq yang bagi suka hati aku ja kan, lantak la hehehe (sorry ya tete). Aku mula mengenali tete since part 1 on 2010, itu pun tak berapa rapat sangat al maklum la budak baik siot muka nk suci ja kan ala ustazah gitu, masa part 1 dulu dia ni kerek sikit la budak baik kawan dengan kakak ja a.k.a tteettttt....tete mesti tak seronok kawan dengan kakak kan, nk serius ja, al maklum hidup berlandaskan jalan yang botol sejak tete mula rapat dengan aq dia sudah menjadi baby setan sikit, jahat kan aku tapi sekarang dia usah dicakap la kan meletup.. Menurut pandangan aku la kan tete ni seorang yang sangat senyap, jarang mengumpat sangat tp seorang yang berani berfesyen ala ala muslimah Gitu, aku still ingat la dia pakai shawl then pakai cekak, lilit shawl dia ni macam macam la, boleh buat tutorial aku rasa, unik kan......
Percaya tak yang tete ni sampai sekarang tak ada boyfriend,tapi aku dengan yang sorang lagi ni selalu usik dia dengan AA(rahsia),Memang baik kan kawan aku sorang ni, mungkin dia nak jodoh dia ditentukan oleh family kot hehehe banyak benda yang aku lalui dengan tete ni dari perkara happy sampai la duka(agak-agak kalau dia DA kahwin dengan AA still ingatkan aku lagi x)harapan ja kot huhuhuhu antara perkara happy yang aku lalui bersama pergi Langkawi, Genting Highland, tengok wayang, perkara duka pula keluar masuk Balai polis, pencuri masuk rumah, eksiden bersama sama, pergi hantar hamba Allah sorang ni pergi hospital, yang paling menjadi ingatan aq satu perkara yang di lontarkan oleh seorang Lecturer terhadap kami "u All ni just take for granted", sampai kena repeat buat assignment sekali lagi la, mana tak nya buat assignment nak last minutes ja kan...
Tete ni boleh diibaratkan sebagai tulang belakang bagi group assignment aq dengan pikah la kalau tak ada dia aq rasa kerja tak boleh jalan, biasa tete ni celik IT sikit slide mesti nak gempak ja, report pun memang lengkap la,kemas, meletup la kan...aku sayang sangat dekat tete, tete baik sangat..

P/s aq ada satu pesanan ja untuk hang jangan terlalu lembut nanti orang pijak kepala, jangan biaq orang sentiasa buli hang....

Sampai sini jala k, Actually banyak lagi aku nk tulis tentang dia tp cukup biar selebihnya menjadi memori indah untuk aku simpan sebagai kenangan.........:)

Sorry tete if selama ni aq ada buat hang mara or terasa k...let us rock for our last semester...:)

No comments:

Post a Comment