Saturday, June 4, 2011

waallaa......

sudah lama rasanya tidak update blog kini saya kembali dari alam khayalan bermulanya episode baru....saya kini berada di MERBOK dah masuk hari ke 8 saya disini semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah....kehidupan saya disini semuanya under control, semakin hari semakin happy dengan org sekeliling saya semuanya baik baik...apa yang saya buat selama seminggu saya berada disini??as usual la pergi kelas, pegi makan,hang out dengan housemate, finally date with SIMON really happy,our date for this week pegi PERLIS n lepak2 SP jew dah cukup bermakna plus happy...thank god :) lupa nk cakap penghuni rumah dah semakin bertambah kalau sebelum ni aku tinggal dengan wany n yana but now kami ada 2 org house mate baru SHA n AYIEN..welcome..wink..wink....what's now??now i'm just counting day for my vacation.....hihihihihihi seerrrooonnookkkk.....:)

No comments:

Post a Comment