Sunday, September 11, 2011

yash....

setiap kali musim exam mesti aq akan ada masalah,
sem satu dulu ada masalah rumah sewa,
sem dua masalah rumah sewa,
sem tiga kali ni masalah dengan seorang budak perempuan bernama ttteeeetttttt
setiap kali aq ada masalah ngan dak perempuan  mesti nama yang sama tak bertukar langsung,
sama nama tapi lain org....nama ni memang sensitive la dengan aq...
walauapa pun da settle semuanya....
orang yang banyak membantu dalam menyelesaikan masalah saya ni...
NUR SYAFIQAH n NURUL FATHIHAH....tq
yang paling penting dalam menyelesaikan masalah saya MOHAMAD SAFWAN HASHIM..
tq sayang awak sentiasa ada dekat dengan saya bila saya perlukan awak,
even sampai lewat pagi pun awak tetap sabar menanti,
awak tahan jew dengan kerenah saya minggu ni,
saya akan ingat setiap perkara yang awak buat untuk saya semuanya SWEET jew..
"awak nyanyikan lagu sampai saya tidur" TQ SAYANG

NUR SYAFIQAH N NURUL FATHIHAH tq sangat.....
saya appreciate sangat...tq..sayang awak....

No comments:

Post a Comment