Saturday, October 13, 2012

sayang hampa semua


welcome back.....

Salam...13/10... sekarang ni musim final, so far sekarang da masuk paper ke 4 aku amik semuanya okay la..alhamdulilah, semuanya berjalan lancar dan hopefully result pun lancar la kan memandang semester ni aq da final sem :) 
Rasa macam sayu pulak bila nk habis final ni..yala aq nk kena berpisah dengan kawan kawan dekat sini lepas ni da susah la untuk aku jumpa depa semua, semua kan bawa haluan sendiri kan..hope lepas ni selalu selalu la contact ya,tukar no 2 bagi taw la ya jangan la diam ja...

sepanjang 5 semester aq dekat sini banyak kenangan manis pahit yang aku lalui semuanya akan sentiasa dalam kotak memori aku ni insyaallah aq tak lupa semua ni selagi aq tak nyanyuk...:)

To: SYAFIQAH

Thanks sebab sudi jadi kawan aku, kita da kawan since part 1 lagi kan time class CSC time 2 hang yang pelawa aq duduk dengan hang, masa tu la friendship kita makin lama makin rapat..hang still ingat tak kita cover line meniru sama time test CSC, kita pergi beli handphone, kita pergi Langkawi,Genting Highland, mandi tupah, masak nasi ayam, tengok RUNNING MAN sama, pergi balai polis sama sama, banyak memori indah aq dengan hang.... bagi aq hang seorang kawan yang sangat lembut, mudah sensitive..kita pernah gaduh sekejap sebab hang terasa dengan lawak kasaq aq kan aq minta maaf sekali lagi apa pun hang kawan yang terbaik.. hopefully hubungan hang dengan K.I berpanjangan...kawan selamanya

To : FATHIHAH

Thanks Teha sebab sudi jadi kawan aq, banyak memori indah aku dengan hang...dimana ada hang disitu ada syafiqah dimana ada syafiqah disitu ada aq so kesimpulannya apa yang aq lalui dengan pikah hang pun ada...hang la yang ajaq aq tengok running man, hang la yang ajaq aq tengok we got married, dengan hang juga la kita menggila dekat konsert, dengan hang aq banyak belokon, dengan hang aq menari Gangnam Style ..seronok sngat bila teringat moment tu but after this mungkin tak lagi..kawan selamanya....BUDAK SOMBONG da couple update FB erk hihihi pergi konsert BIGBANG ingat aku ya...

To : SAFWAN

sayang...semester ni semester akhir untuk ayang...sepanjang 5 sem ayang dekat sini hubungan kita makin lama makin rapat,even sometime kita selalu gado, ayang banyak buat perangai tp yang tu mematangkan hubungan kita... abang sentiasa ada dengan ayang bila ayang ada masalah dekat sini..thanks...da banyak kenangan kita bersama..:) hopefully ayang cuti semester ni abang jangan la sombong, jangan asyik fikir ayang  sentiasa selamat bila dengan family selalu la call, skype..jangan curang taw.....

P/s aku sayang hampa semua... DPA5C..:) insyallah jumpa time degree nanti ya 


AKU SAYANG HAMPA............................................!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment