Sunday, October 14, 2012

Meluat!!!!

salam semua....

zamana sekolah dulu seronok tp yang lecenya sebab guru guru n pengawas yang agak toing!toing!toing sikit itu yang membuatkan aku malas pergi sekolah. sometimes tindakan mereka sedikit sebanyak memotong mood aku untuk ke sekolah, that why la aq tak mau ulang balik sejarah persekolah aq bagi la berapa pun aq tak nk..kawan aku banyak cakap rindu zaman persekolahan la, rindu cikgu cikgu la for me what's point..arrggghhhh

firrst reason kenapa aq tak suka sangat pergi ke sekolah, disebabkan peraturan yang mengada mengada sangat. aku tahu peraturan tu bagus tp ia terlalu over membuatkan orang annoying. salah satu peraturan yang aq tak setuju sampai sekarang pergi sekolah pakai kain dalam, kain aku da tebal (canggih) then pakai kain dalam lagi, if pakai faham faham amik la mula cikgu disiplin menjalankan tugasnya.....eiiiiiii serius potong mood aq nk pergi belajar kot pagi pagi da kena denda seharian aq tak da mood...tp ini pandangan aq ja la kenapa aq tak suka sekolah

second reason kenapa aq tak suka sekolah, kejadian berlaku kat adik aq lelaki bila dia cerita kat aq yang rambutnya kene potong sebab panjang, okay aq terima rambut panjang kena potong tp agak agak la nk potong pun jangan la anaya orang sehinggakan memalukan seseorang tu (potong tu bagi kemas erk bukan buat halai balai ja) jg cikgu elok elok nk jadi tukng gunting rambut pulak or at least bagi warning suruh potong rambut orang faham la...see second reason kenapa orang tak suka pergi sekolah...aku dengar dari mulut adik aq sendiri dia tak sabar nk berambus dari sekolah tu pernah dia minta nk pindah sekolah cikgu tettttttt...potong mood orang lain jew....

ini just pandangan aq jew, semua orang ada pandangan sendiri kan.........bye cikgu......

(...........)


No comments:

Post a Comment