Sunday, December 16, 2012

17 DEC 2012

17 DEC 2012......da lama aku tak ber blogging al maklum la kan busy sikit...masih belum terlambat kot untuk aq congrate untuk diri aku sendiri, finally i am officially graduated with CGPA 3.++, syukur alhamdullilah...sekarang ni busy sikit sebab sekarang aq da start kerja, well first time kerja, first time interview terus dapat kerja, buat masa sekarang aku kerja dekat LEMBAGA HASIL..Actually  kerja ni ada sangkut paut sikit la dengan kos aku belajar sebelum ni so tak ralat sangat la aq kerja kat sini dengan gaji pun yang memuaskan...seronok sangat...sekarang ni dalam delima samada aku nk terus kerja or nk sambung Degree.....aku buntu siot.. Tp bila difikirkan kalau ada rezeki untuk aku sambung balajar baik aq sambung la....Insyaallah...:)

Next About my relationship with Simon, everything was going fine, ternyata semakin hari hubungan aq dengan dia semakin rapat, family pun dapat terima syukur sangat...pertama kali dalam hidup aq bila aq dapat berjumpa dengan bakal mak mertua aq ( ehemmm ) dalam tempoh masa yang sekejap betol betol membuat kan hidup aq cuak siot, nk luruh jantung ni..mak aq selalu pesan jangan selalu sangat berjalan or pergi rumah mak boyfriend kalau boleh tak perlu jumpa sebab nanti kemanisan  tu DA xda, ya la kan DA selalu jumpa lama lama basi juga, hari tu jumpa pun dalam keadaan kebetulan jew pun sama juga la dengan Simon jumpa mama aq pun secara kebetulan kot...that is our first experience, hopefully after this x DA lagi perjumpaan secara kebetulan ni, biarla ada ikatan dulu baru bole jumpa selalu....


1 comment: