Saturday, January 22, 2011

Jealous

Perkara yang akan membuat boyfie saya cemburu:
  • Bila ada someone post kat wall fb saya menagtakan....hai, imy, boleh berkenalan...and whatever
  • Bila saya msg dengan lelaki lain or IM dengan laki lain
  • Bila saya on call dengan lelaki lain especially bila waiting cAlL
  • Bila saya hang out dengan lelaki lain 
  • Bila saya keluar then balik lewat dya fikir saya curang
  • Bila saya cakap ada orang ngorat saya......(*_^)
p/s: kepada sesiapa yang post kat wall aq 2 imy hai or whatever plz stop x nampak kew relationship status 2
p/s: kepada yang suka msg or IM perkara x penting just stop la
p/s: x perlu la ajak saya hang out tgk wayang jalan2 kew apa saya bole pegi sendiri la
p/s: Wajib Tayang or Safwan Hashim  klu saya hang out dengan kawan perempuan not mean sya menggatal k
girl jealous
SAYA AKAN RASA BENDA YANG SAMA 
KLU ADA WAITING CALL, U MSG NGAN GIRL LAIN,
SOMEONE POST ON UR POST LIKE SENSITIVE POST....
 

 

No comments:

Post a Comment