Thursday, January 6, 2011

Kemarin petang Simon datang jumpa saya di Merbok mcm x percaya jew but it's true happy sgt jumpa dya walaupun kejap tp best sgt....kami pegi Pantai Merdeka mkn Laksa,lolipop, minum air laici n dya minum Nira mcm pakcik2 kan tapi saya kisah la pakcik2 kew ,tokwan kew as long as saya sentiasa dengan dya.Sampai jew di Pantai Merdeka saya dan Simon tros pegi duduk tepi pantai then borak2 kosong jew, b4 g mkn saya dan simon konon bajet romantik la jalan tepi pantai tp spoil satu jew pantai 2 x cantik air mcm surut jew.....lepas jew makan saya dan simon tros pegi giant mkan kfc hahahha lepas jew mkn dya trus antar aq balik umah coz abg dya tertinggal kunci dlm kereta plan nk g tgk wayang x menjadi la but it's ok al least dapat juga spent time dengan dya........The end
 
 " AWAK NANTI DATANG SINI LAGI YA SAYA HAPPY BILA AWAK ADA DENGAN SAYA"

THANK YOU!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment