Friday, June 22, 2012

Bosan

Luahan hati aku......

Apa kena dengan nasib aq ni, ada ja yang tak kena.....semalam aq plan nak pergi makan pizza bersiap dengan seronoknya, excited tp at last sampai ja village mall elektrik tak da pizza pun tak dapat beroperasi, secara tidak langsung duit pun tak boleh withdraw, aq berjalan kaki ke maybank dengan harapan nak withdraw still tak DA elektrik, bank Islam pun sama, aq pun tak taw la pasai la pa yang pakat xda elektrik ni, then aku nak p makan hotmas "kami stop semua order elektrik x ada" hati aku bebai sungguh tp aq x tunjuk la sebab ada simon sat g duk bebai sgt aq kena mara lagi ( aq letih DA nk kena mara sedia sedia ). Finally dapat makan dekat kedai yang aq tak harapkan RMJ, aku jemu DA makan kedai tu, buat buat seronok ja....hurm niat nk makan benda lain tp tak dapat....

Second biasa la hari cuti langsung aq tak buat apa bertambah bosan aq, parents aq nk datang tp cancel last minit x jadi datang, dapat bayang x perasaan aku macam mana serupa nk meletup aq rasa, ya Allah boring sangat hari ni aq rasa.....tak kan aq asyik nk tidoq ja semalam aq tidoq awai, siang hari macam ni aq nak tidoq lagi, malam ni tidoq awai lagi esok malam tidoq awai lagi, lusa aq tidoq awai lagi.....kerja tidoq ja....huhu huhu

Boring nya la adoi, apa yg plan semua x menjadi......aq rindu kawan kawan Arau dulu, aq x pernah rasa boring even perasaan aq sunyi masa tu tp at least aq ada depa nk berseronok hurm aku rindu hampa semua...

No comments:

Post a Comment