Monday, June 11, 2012

Janji

Salam semua...hari ni aku nak cakap topik janji...okay maksud yang lebih simple tentang berjanji ialah once kita DA berjanji dengan seseorang tu harus la di tunaikan. Bukan nya apa kalau orang DA berjanji dengan kita something maksudnya kita mengharap tertunggu tunggu tp bila janji tu tak ditepati ini membuatkan mood seseorang itu hilang mula la nak naik angin, moody...hurm ini yang aku rasa sekarang frust gila...

Tak kisah la kalau kita berjanji sesuatu yang remeh sekali pun once orang mengharap dia mengharap tolong la faham, jangan anggap semua benda tu remeh, benda kecik, jangan la sebab benda yang remeh, kecik rosak semuanya... Perkara ni membuat kan aku mara sangat tp aq nak luah dekat sapa? Sebab sayang aq pendam, xmau mara sangat takot dia sakit hati keruh kan keadaan lagi teruk, memang aku silap sebab terhegeh hegeh sangat..hurm

Eiiiiiiiiiieeeee geram nya aku DA 2 kali dia buat aku macam ni kenapa aq still mengharap, dya ni memang tak pernah faham aq, aq nak pergi dengan dia untuk pertama kali sama sama tp kenapa dia pergi Tgk dulu, aku bole ja nak Tgk wayang tu dulu, bole ja pergi ngan adik aku tp aku DA set nak Tgk dengan dia, kenapa dia tak sanggup tunggu sedangkan aq sanggup tunggu dia hurm...mungkin bagi dia tu semua perkara yang remeh,kecik semua tak penting, apa yang penting aku pun tak taw, aku mara,merajuk cakap aq suka perbesaq benda yang kecik tp aq sakit hati....j
Hurm....

"orang DA belanja Tgk wayang Tgk ja la kan, janji letak sebelah"...bye

No comments:

Post a Comment