Friday, June 22, 2012

Makanan.....

Salam blogger semua...

Hari ni aku entry aq tentang makan...pernah hampa semua pergi restoran mana mana la x kisah la yg cikai kew or exklusif kan, tp makanan x sedap mana pun nama restoran bukan main gempak, harga bukan main mahal, konon resipi turun temurun la masakan paling sedap la tp bila dapat makan or rasa tak hebat mana pun.

Aku memang geram betul bila x tahu memasak tp buka restoran, eeiiiii tolong la JGN nk aniaya orang masak tak sedap, kedai nak hebat ja, harga nak mahal ja, menyampah aku, kalau tak tahu masak jangan confident sangat nk buka restoran ya. Aku DA la suka makan bila dapat makanan tak sedap mula nk bebai, tambah lagi dosa aq huhu huhu

Aku rasa yang mana teringin nak buka restoran tu bagus pergi ambil sijil/exam memasak dulu kalau lulus then baru terfikir nk buka restoran JGN simply nk buka ja......aku dah la x tahu masak tp aq nk makan benda yang sedap, aku bayaq duit so aq nk sesuatu yang berbaloi la bukan nya aq makan Free....

K bye

No comments:

Post a Comment