Wednesday, December 22, 2010

Dolce Ricardo con lui

Kali pertama saya mengenali kamu d  kedai topup P RAMLEE tika itu ku masih tidak mengenali wajah mu sama sekali hanya mengenali kamu sebagai "DNE"..... Perkenalan kami bermula di akhir 2007 hanya berhubung melalui telefon, hubungan kami semakin rapat sehingga wujud bibik- bibik cinta hehehehe our face date dekat aneka dengan ditemani oleh FATIN FARHANA my bestfrend eva ....tika pertengahan 2008 hubungan kami semakin renggang tiada lagi keceriaan, tiada lagi super saver,tiada lagi sms,tiada lagi date sehingggakn birthday saya pun dya lupa tapi saya still tunggu dya even dya beranggapan saya ada orang lain sehinggalah penghujung 2009 mungkin semua ni berpunca dari saya x caring, saya selfish,saya x pandai,saya x cantik mcm yg lain,saya degil,saya selalu buat dya mara,saya selalu kc alasan bila dya ajak kuar, saya x PERFECT.....hurm.....Diawal 2010 entah macam mana hubungan kami semakin baik n agak rapat tika i2 aq telah pun berpindah ke uitm MERBOK di sebabkn perkara tertentu.......hubungan kami semakin rapat selalu jumpa,super saver....cahaya kegembiraan terpancar x sia-sia aq menunggu..... dalam kegembiraan itu badai melanda sekali lagi( aq dan dya jew thu) kecewa teramat sgt but its okay.....:-(....betol kata orang bercinta x semestinya indah berlaka ada juga pasang surut.........tp sekarang semuanya da agak ok...hhihihihihi..... 
PERCINTAAN MAKHAMAH
so now our relationship almost 3 year a lot of thing that i learn from that:
  • Nak keluar mana kena kc thu
  • x boleh menggatal dengan laki lain
  • ikot jew ckp dya (bangkang sket2 ok)
  • fon call kena angkat lau x kena mara ( klu perasan agkt la)
  • x bole gangu dya tido
  • jgn mara2 dya x tentu pasal
  • jgn bercakap benda yg dya x suka
  • klu dya kritik apa2 diam jew
  • buat apa2 mesti bersumpah (SUMPAH TIPU GAGAL) hahahha
  • dalam sehari jgn sombong ngan dya
  • klu buat benda yang x dya suka nanti dya balas 100 kali ganda
awak happy saya senyum,
awak marah saya sedih,
awak tengking saya, saya diam
awak tipu saya saya terima,
sbbnya saya x nk hilang awak

 
 

No comments:

Post a Comment