Thursday, April 7, 2011

7/4

.......okay.... 1..2...3.....sekarang saya berada di rumah JITRA baru jew sampai semalam......sangat seronok...sekarang ni family saya semuanya busy mulai hari ini cos cousin saya akan berkahwin hari SABTU, setiap seorang semunya ada tugas masing masing ....start dari semalam pembahagian tugas dilakukan, aku ditugaskan memberi gift kepada tetamu yang datang, adik aq ekyn da cousin yang lain menjadi flower girl bagi mengiringi pasangan mempelai, eira dan abgnya menjadi pengapit, mama n abah aq menjadi penyambut tetamu....semalam x da apa yang buat sangat just packing gift, sapa yang akan khatam al quran kena practice dulu, pemilihan lagu untuk dinner malam esok dengan tema MOROCCO..orange color only.......aq x boleh ikot tema cos nanti x taw nk pakai p mana baju tu.......hari sabtu lak mereka yang terlibat dengan dinner kena rehearsal dulu........mcm 2 la.....


now back to SIMON...before balik semalam pegi ALOR STAR MALL dengan SIMON, g lepak2 dengan dia n tgk movie CUN lakonan REMY ISHAK dan MAYA KARIN belakon di kedah hahahaha cita yang sgt seronok...SIMON saya minat sgt dengan MAYA KARIN hahahahaha then apa nyang aq dapat dari SIMON kemarin jam tangan.....tq sayang :)


ekyn my sis happy belated birthday she's now already 17years old.............:P


from gadis kembang.

No comments:

Post a Comment