Friday, April 1, 2011

CACA MERBA

Hari minggu ku diisi dengan perkara2 berfaedah....:( + :)....
sekarang ni aq da dirumah where else JITRA la.....
aq bermain banjir ataupun BAH....(randuk aiq bah ) sangat seronok......
dukacita dimalumkan rumah mak tok saya REPOH PERLIS ditenggelami banjir separas pinggang...
sangat kesian dah la baru beli perabot sekarang ni semua hanyut dibawa air...
" mak tok jgn sedih ya nanti kita beli perabot baru "
next aktiviti saya menonton tv sepanjang masa, makan, bergosip......
perkara yang sgt sukar dipercayai saya study...terkejut sgt....hahahahaha
setelah berhempas pulas study baru saya sedar yang PAD ni susah...
sempat kew nk cover 10 chapter before final exam???
on last Wednesday got date with SIMON.....seronok...terubat rindu setelah seminggu tidak berjumpa...
spent time with him watching a movie SUCKER PUNCH....3 star out of 5,
have a dinner with him at food court TESCO n PIZZA VILLAGE MALL,
then pegi CS makan ice cream........:) seronok sgt sayang...tq...
memandang kan aq sangat boring sekarang ni so aq akan tulis apa saja yang aq nk tulis daam entri aq kali ni...
actually next week cousin saya akan berkahwin on 9 APRIL 2011.....:) baju saya untuk kenduri dah siap, buat masa sekarang x boleh tunjuk lagi baju 2 nanti basi la klu tunjuk so next week akan diupload ya pic baju baru saya....hahahahah now tengah fikir rambut macam mana yang saya nk buat untuk kenduri ni??n perlu kew saya habiskan duit saya untuk pegi make up for just one night?????runsing aq mcm aq lak yang nk kawin :)...on 14 APRIL 2011 akan pegi ke IPOH untuk kenduri cousin saya sebelah lelaki n terus shoot pegi CAMERON HIGHLAND.....prepare a platic bag siap2..:P strawberry wait for me, cucur ubi yang panas2, cup of tea, roses.....wow........can't wait anymore...wink..wink....
SIMON saya buat  apa la sekarang ni kn????hurm
saya sms x reply sms selalu kena marah lak......dah la hari ni xberapa contac sgt......:(
luahan perasaan aq sesangat la bebai dengan SIMON sebab sekarang ni phone dya gelong means problem sekit...sumpah cakap hampa akan sakit hati bila col x angkat n bila col lebih dari dua kali terus off phone 2....sometime tengah super saver pun asyik terputus then phone automatically off.....memang memnggugat kesabaran kadang2...... " yunk beli la phone baru senang sekit "

p/s SIMON
      kalau orang sms tolong reply boleh x????

malam yang x berapa best sgt.....:(

from budak sombong JITRA....

No comments:

Post a Comment