Sunday, April 17, 2011

nk TIKAH.........

Minggu exam minggu yang paling penat sgt....
kena study itu ini hafal yang tu yang ni semua nk kena ingat...hurm meluatnya aq......
aq perlukan space untuk aq bermain, bersuka ria, enjoy sana sini aq,
 x taw terkururung dalam rumah yang penuh dengan buku sgt tertekan......
sabar ja la......
kenapa aq ada di MERBOK??klu ada di ARAU musim final paling best tgk movie, outing, mcm2.........
tikah, jah, umi, shu saya perlukan anda....
saya nk pegi ARAU.........kn best........
wwwwwwwaaaaa
masih ingat lagi saya n tk esok nk final boleh lagi hang out pegi CP tgk movie...
saya nk kenangan 2....best enjoy gila kn.....
TIKAH saya sgt perlukan anda tika ini....
tikah jom plan somthing nk???
jom kuaq tgk BIEBER NEVER SAY NENER.....
ada TIKAH x rancang pun jadi kerja sorang sorang memang x jadi....
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
klu saya diberi peluang sekarang ke VM untuk bersuka ria saya akan pergi....
:P
FAIEZI BAWA TIKAH DATANG SP......:)

nk tikah....nk tikah....nk tikah...nk tikah.....

No comments:

Post a Comment