Monday, April 4, 2011

campur aduk

i wanna be a billionaire so freaking bad....:)
kan seronok klu kaya....wow...nak apa semuanya dapat kn......
x payah pk dua tiga kali nk beli apa2........
nk beli bag, kasut, baju,sim card baru.....semuanya boleh 
tp sekarang semuanya limited nk beli kena pk dulu
SIMON klu saya kaya saya belikan awak DSLR...
kalau saya kaya lagi saya nak sgt belikan awak PHONE baru,
kalau saya kaya lagi saya sponsor semua percutian kita.....
yang paling penting kalau saya kaya saya x lupa pada orang yang sentiasa memabantu saya...
Now i'm talking about handphone.....
kalau ditakdirkan phone saya rosak or hilang saya x akan beli phone K800i...
why???SIMON saya pakai phone model 2....bkn maksud phone 2 buruk....
tapi sekrang ni phone membuat saya sangat la tekanan perasaan......
setiap kali saya col mesti akan teroff and bila setiap kali kami super saver asyik terputus2 jew...
sangat sakit ati.....BEBAI...... sayang simpan duit beli phone baru plzzzz......( mengharap )
about mum.....( luahan perasaan )
semua orang ada mak, ada ibu, ada mama, ada umi, ada mummy.....
lahir dari perut ibu masing2.....
jahat,baik,sopan, kedekut mcm mana pun sayangilah ibu anda......
Tanpa mak tiada la kita di dunia......
p/s mama saya sentisa sayang kamu, cuba untuk jujur dengan kamu,.......
PHONE YANG SAYA X SUKA.......
WITH MY MUM.... GREAT MUM.....
from BELLA........

No comments:

Post a Comment