Sunday, March 13, 2011

biasa-biasa jew

mood saya tika ini biasa biasa jew not so happy not so upset......actually sekarang ni x semangat sgt la balik MERBOK.....first reason cos kena tinggal katil yang empuk air cond yang sentiasa menemani malam2 saya tika berada di rumah, second reason cos x dapat makan masakan yang sedap2, third reason x dapat tengok tv, fourth reason x dapat main ngan dik iz...semua ini x dapat saya lakukan di MERBOK......hurm tapi satu perkara yang saya akan lakukan di MERBOK dimana jumpa dengan SIMON, super saver every night with SIMON....betpl ckap SIMON saya bia berada di rumah memang sombong seolah olah saya ada lelaki lain bak kata SIMON la tapi semua itu x betol la...sorry yunk.....hihihihihi now i'm back to normal..:P baru jew samapi MERBOK saya dah rindu dengan family saya termasuk la SIMON.......

p/s jom tgk movie HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA????
 
:-) ( senyuman mengharap )

No comments:

Post a Comment