Monday, March 7, 2011

seronok..:P

saya di sini saya di sana saya dimana2 saja......
mood saya sekarang ni sangat la happy gila.......
cos sekarang ni ngah counting day nak balik rumah lagi this weekend.....
fantastic.......jitra wait for me i'm coming.....:P
secondly setelah berhempas pulas menghafal ayat hafazan at last i got it....
AL QARIAH......:)
thirdly on WEDNESDAY & THURSDAY i have 2 test to attend, presentation and hafazan.
wish me luck k.....
finally at last i manage to saving....sangat seronok.....saya ni x da la boros sangat :)
yahoo boleh la saya membeli bila balik rumah nanti.....
P/S mama PACIFIC Jom......
saya akan berada dirumah selama 4 hari which mean i'll be back home MERBOK on MONDAY.....
so nanti dirumah dapat la saya makan sedap2,tgk tv puas2,bergosip itu yang i nk actually......
P/s SIMON~ sorry sayang nanti i akan sombong lagi bila dirumah :P


bye.......
BELLA IS EVERYWHERE

No comments:

Post a Comment