Tuesday, March 8, 2011

:'(

wink..wink...wink......
my tense level is so over the limit........
saya rasa sekarang ni saya bukan seperti orang yang normal?
why???saya sangat2 perlu kan jam tangan sekarang ni.....
jam saya hilang dan sekarang hidup tanpa jam di tangan...
x selesa....anyone sponsor please???
mama abah saya balik nanti belikan jam baru boleh??
jam yang lama saya telah hilangkan...
saya x perlukan jam mahal2 pun yang murah cukup asal boleh pakai......
tolong la......boleh na.....:P
second...nak buat pemedahan plastik boleh???
rangka bahu saya besar la...mcm pemain ragbi jew??
saya nak rangka kecik mcm perempuan2 lain...........
kenapa bahu saya besar??????apa maksud nya disebalik rangka besar???
apakah faktor menyebabkan rangka besar????
keturunankah?pemakanankah???.........saya kena cari jawapannya.....:'(
lindsay_lohan_6.jpg
nk kurus mcm lidsay lohan....???
nak jam comel mcm ni?????

No comments:

Post a Comment