Tuesday, March 1, 2011

gedix

Jam 10am....dah habis class for today....
tunggu malam ni plak ada test PAD170....
for sure everyone keep studying not me keep updating blog....hehehehe
actually i da buat preparation awal so no need to worry la...hahahha
preparation la sgt...padahal..:)
about last night...selepas super saver
saya menjadi perempuan gila dimana saya telah phyco my SIMON...
saja buat teruk...konon nk tgk dya care kew x klu saya merajuk hahahaha
sekarang saya da pandai merajuk,karang ayt touching....seronok seronok boleh buat selalu la mcm ni....
SIMON pasal semalam 2 saya belakon jew buat touching.....
saya dah lali la dengan mulut laser awak tu...x hairan da.....


p/s SIMON awak hutang nelson dengan saya taw


mlam ni saya ada test...cukup2 jom study plak...bye....

No comments:

Post a Comment