Tuesday, March 8, 2011

`WARKAH`

TO SIMON.....
about last night u don't have to worry la i x ambil peduli pun x ambil kisah pun....klu marah pun kecik ati kew itu semua kejap jew...andai saya terluah ketidakpuasan hati saya tentang awak kt awak or terlepas cakap saya minta maaf ya saya tak bermaksud semua 2 dan saya x menyesal pun dengan awak.....satu hal yang saya minta dengan awak plz klu ada pertenkaran lagi stop suruh saya cari laki lain.....klu saya boleh terima awak kenapa awak tidak???awak mahu sempurna,awak memang sempurna,dirimu yang sempurna mempersona... ..... mengenai TUDUNG awak x perlu risau satu hari nanti saya akan bertudung jugak saya tahu hukum agama, aurat wanita......tapi satu hari nanti saya akan berubah juga just give me a time....saya juga x nak hidup berterusan macam ni.....nanti perlahan2 juga saya akan cuba mendalami lebih dalam ilmu AGAMA, tentang bacaan al quran semalam 2 saya bukan nk main2 tapi saya cuba ingat balik tapi manusia selalu buat kesilapan....
SAYA DA MAAFKAN AWAK.....
p/s nantu awak belanja saya NELSON ya???
tq....


BILA MASA NYA TIBA SAYA AKAN BERUBAH.......
SAYA X NK BERUBAH SEBAB ORANG LAIN.....


from
girl nex door, BELLA

No comments:

Post a Comment