Wednesday, May 4, 2011

1 hari

wink...wink...wink....
setelah sekian lama cuti...lama kew???baru 4 hari cuti sudah pun diisi dengan pelbagai aktiviti yang menarik plus yang tak menarik.....sekarang aktiviti rutin saya hanyalah makan tidur ganggu adik2 nonton tv, yang paling penting sekarang ni saya dah mula memasak setiap hari dan juga saya mempunyai tugas baru menjaga warga emas...seronok juga jaga warga emas x da masalah kerenah sgt...hihihihihih
selain itu juga sekarang ni saya banyak sgt on9 main download sana download sini cut song itu ini...yang paling penting sekarang ni saya dah berapa kali naik haji disebabkan hari hari main dam, main sahiba, juataria.....apa lagi erk about video game dah terror gila main NEED FOR SPEED ( carbon ) caya lah anyone nk fight jom r....nk fight SUPER MARIO pun okay gak.......hihihihihi x lupa juga kepada ZUMMA sentiasa menemani malam saya tika sebelum tido.....
sekarang ni juga hari hari sentiasa dengar lagu JEMBATAN KENANGAN AISHETERU....suka suka.....


apa yang aq merepek ntah la kn....apa pun seronok seronok....:P


nasib la ada benda benda ni x da la boring sgt kan....:)

No comments:

Post a Comment