Thursday, May 12, 2011

........BERALAH.....

Kekadang saat kita sedang bergembira mesti akan ada saja kesedihan, kemarahan yang melanda....
kenapa la orang selalu buat andaian sendiri kadang andaian 2 x betol pun......adakah saja nk cari pasal ngan aq.
bukan aq nk mengeluh bukan aq nk mengungkit kadang 2 x da niat pun aq nk buat mcm 2...
contohnya bila aq sedang cakap phone or IM, aq rasa seperti aq cakap biasa tp org anggap aq sebaliknya cakap aq da berubah, cakap mcm nak layan x nak layan ja, im mcm x mau im ja....aq x faham......disebabkan kesalahan lepas semuanya da berbeza serius cakap.....:( aku x menunding jari kat dya cakap dya salah or aq salah tp semuanya lakukan kesilapan klu kesilapan aq org ungkit sgt berulang ulang kali tp aq faham niat dya x mau aq ulang lagi kesilapan 2....pandai la fikir....KEPERCAYAAN ITU PENTING TP KLU DA X PERCAYA XPA LA SAYA X MAMPU NK BUAT ORG PARCAYA SAYA, KLU AWAK NK DENGAR CAKAP ORG LAIN SAYA TERIMA JUGA.....KLU AWAK X MAU TOPUP SEBAB XMAU CONTAC SAYA BIAR SAYA TOPUP CONTAC AWK SEBAB SAYA SAYANG KN LAGI HUBUNGAN KITA NI..........OUR RELATIONSHIP IS DEPEND TO U......

No comments:

Post a Comment