Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

ops.....happy teacher's day....( sorry lambat update )
selamat hari guru kepada semua guru di MALAYSIA, 
terutama sekali kepada guru tadika saya, sekolah rendah, sekolah menengah 
dan juga tak tempat saya mengaji AL QURAN, selamat hari guru juga kepada lecturer saya di 
UiTM ARAU,UiTM MERBOK, PTSS.......
tanpa guru saya mungkin tidak tahu membaca, mengira dan mengaji..........terima kasih sangat.....
kepada PARENT'S saya juga PN SUZANA DAN EN ROSDI sebagai guru di rumah terima kasih kerana mendidik saya dan adik adik sejak dari kecil lagi.......the best teacher ever :)

selamat hari guru.....

terima kasih kepada guru yg selalu memberi banyak kerja sekolah,
terima kasih kepada guru yang selalu merotan saya,
terima kasih kerana tidak jemu mencurahkan ilmu,
terima kasih kepada guru yang selalu hadirkan diri ke mesyuarat,
terima kasih kepada guru yang selalu membatalkan kelas tambahan,
terima kasih...
semua itu adalah kenangan...
saya tidak akan pernah lupa tentang PEMBARIS PANJANG BEWARNA KUNING..

tq for making what i am today, u made a wonderful different in my life.

1 comment:

  1. yg..aku tukar link..
    thinkpositivencool..
    saja nk kabo.:P

    ReplyDelete