Monday, May 9, 2011

Fullstop..

10/ August birthday aq yg ke 21 lambat lagi... dah nk habis pun alam remaja..dah boleh jadi bini orang da pun tp tunggu dulu la......:) sepanjang hampir 21 thun aq hidup mcm2 pengalaman yang aq lalui ada yang pahit manis suka duka caci maki puji semua aq da rasa.....yang buruk atau indah kehidupan aq x pernah aq menyesal dengan apa yg aq lalui semua itu aq sendiri yg corak, canting, conteng malah aq yang hias kan.....never ever turn back.....past is past...now just focus for the future.......apa yang aq lalui minggu ni erm ntah la kan mcm2 perasaan.........
Saya da hidup 21 tahun...dah macam2 ragam, gelagat saya tengok saya jumpa saya kenal saya berkawan tapi semua itu saya x akan pernah saya kesalkan ...thz kerana awak pernah singgah dalam kehidupan saya walaupun sekejap tapi ia sangat bermakna..setiap perkenalan pasti bertemu dengan perpisahan....lumrah kehidupan.......apa apa pun kepada yang pernah singgah, jenguk, menyapa dalam dunia saya, saya ucapkan TERIMA KASIH.......
Dalam masa 21 tahun juga aq mula mengenali CINTA, KASIH SAYANG, KEIKHLASAN, KEMATANGAN, KESETIAN........." SIMON sepanjang beberapa tahun kita berkawan,kita kenal,kita bersama awak mcm2 benda saya belajar dari awak, thz awak masih lagi memberi peluang untuk saya menapak lagi dalam hidup awak setelah apa yang saya laku kan....saya jnji yg semua tu x akan berulang lagi.." masing2 pernah melakukan kesilapan....i'm sorry....awak tanya saya kanapa saya minat awak apa kelebihan awak??biarla saya yang tahu...tq.......

P/s SIMON i am so sorry......

~BiArKaN saya HiDup DaLam DuNiaKu BeRsAmA SiMon~


semuanya telah pun berakhir.......

No comments:

Post a Comment