Thursday, February 24, 2011

BeRaMbUs....

eiii......meluatnya aku,menyampah,over gila.....
x yah la menggedik sampai x ingat dunia,
aku geli geliman la bodoh......
Hang nak menggedik kew apa x yah la nk tunjuk sgt......
aku x suka la bodoh........
HANG dah la kotoq...jijik aq tengok.....
Benda yang saya maksudkan adalah la LIPAS...
sumpah geli geliman........
kisahnya bermula sini, pada suatu hari sedang aq berjalan didalam rumah aq terpandang satu objek yang agak hitam, kakinya menggedik-gedik atas lantai dalam keadaan kaki terbalik sambil melakukan exercise...kesian lak aq tgk mesti dya kepenatan...niat di hati nk membantu tapi gelinya niat aq terbantut untuk membantu lipas 2....maaf ya lipas saya x sengaja x nak bantu kamu tapi sumpah saya geli dengan kamu........apa yang terjadi dengan lipas???tanpa berfikir panjang sebatang penyapu aku jadikan kayu GOLF terus aq....Piiiiiuuuuuuuuuuu masuk toilet sekali lagi lagi aq Piiiiiiuuuuuuuu masuk dalam lubang toilet......x sangka juga yang saya ni bleh main golf jugak lepas ni boleh la ganti 
TIGER WOOD......(*_^)

No comments:

Post a Comment