Thursday, February 17, 2011

bLoG SaYa...

Assalamualaikum.....Peace upon you.......!!!!!!!!!( hehehehe)
today is friday...hari ini hari jumaat;
yang aq tetiba jew menterjemahkan balik kenapa???
dh nk jadi gila gak kew??(*-^)
actually saya baru jew bangun tido dari tido yang sangat nyenyak.....
setelah bersuper saver dengan my SIMON,
bangun jew tido around 11am something terus on lappy...
kalau mama saya tahu pagi2 saya on9 mesti dya bising...
cos dya selalu cakap orang yang bangun tido x buat apa2, buang masa..
adalah orang yang x da masa depan, hidup segan mati x nk...hehhe
maafkan saya mama on9 pagi-pagi
firstly sure la facebook...xda yang menarik pun....
then tros on blog n blog walking.....
mcm2 layout ada semuanya ceria-ceria....very interesting layout and story....
tiba terpikir dalam kepala hotak kesian ngan SIMON saya,
blog dya x cancik, berselerak patot la dya xnk update blog....pity to him
it's ok sayang nanti-nanti i buatkan u blog baru erk?? 
u x update memang u sakit ngan i.....hahahahah 
x da lagi alasan u xnk update hahahha jahat x i??gurau jew la syg..
DSLR........
kenapa sekarang ni ramai sangat yang pakai dslr???
SIMON saya pun sama sangat la sangap nk dslr....
adik saya pun sangat la nk sangat dslr....
demam dslr kew???kalau bergambar pun mesti akan bergambar ngan dslr sbg prop??
kalau dulu orang bergambar pakai camera fon dan bergambar depan cermin??
KENAPA???????????????????????
now back to my roomate....princess nana??
dya tido dengan penuh bergaya...sleep in naked hahahahaha
make up di muka,sambil memegang phone.....
what going on???????????

No comments:

Post a Comment