Thursday, February 17, 2011

OKAY...

Hari ni dalam sejarah 2011.....unbelivable
menu makanan saya hari ini,
just mkn roti telur dengan air soda sejuk....
kalau berterusan mcm ni boleh kurus la..
bole la saya pakai skinny jeans,
look like MEGAN FOX..
sangat perasan gila...
blog saya punya pasal saya la nk update apa pun
saya x perlukan DR ROZMEY untuk kurus...
hari ni seriously x lapaq lansung but now ffffuuuuhhhhhhh...
perut mcm berkeroncong ja.....
p/s : sesiapa yang sangap sgt nk kurus ini adalah diet yang salah......
tiba skrg terlintas dalam kepala hotak saya ni....
nk private blog bole X??
since skrang ni ramai sgt la stalker.....
feel like superstar...perasannya...
blog saya suka ati saya la.....

MR SIMON:
I LOVE U...
I MISS U...
I NEED U.........
sorry about last night.....
Thank you..........



No comments:

Post a Comment