Thursday, February 24, 2011

Khamis

About this day......
actually nothing special about this day same as usual,
Pegi kelas,balik kelas, pegi ATM, pegi Atap ( kedai makan la ), kedai runcit,
hari ni memang x kusangka first time for this semester i am oversleep,
wow even da kunci jam pun tapi x sedar bila sedar jew jam 7.43am,
memang gabra la terus blur kelam kabut x taw nk buat apa.....
never mind try to be cool hahahahha
then unbelievable i'm just take 15minutes untuk siap termasuk make up......wow!!!!!!
i am really proud to myself i was thinking that i'm not really slow....:-)
then sampai jew terus cari parking betol2 dekat dengan class..syukur alhamdulillah
lepas ni boleh la kunci jam pukul 7.45am lak.......
bila ckp kunci jam 7.45am mesti stalker2 ni pk yang saya ni x solat....
almaklumlakan orang ni suka sgt mengata, salah orang lain nmpak... kn...........
x da mkananya kunci 7.45am..wek
after class jew truss shoot pegi ATM = perasaan berbunga-bunga,
lebih kurang seminggu x cucuk duit.....dengan spontan keluar jew duit terus ckp TERIMA KASIH....
lepas ni akan beringat sampai bila2 jgn keluarkn duit more than rm20++
dalam purse biar ada at least rm2 jew......
thz mama abah bank in duit saya awal bulan ni.....sayang mama abah,
esok nk datang sini jangan lupa bawa makanan ya.....
tomorrow saya akan dapat bilik baru....(*_^)
dalam kelas ni actually x da yang menarik sgt.....ramai yang ponteng class hari ni,
malam ni tido sorang la memandangkan esok weekend
so start from today everyone plan something...nana da keluar g camping dengan mbr dya,
yana and wany x dapat dikesan lagi aktiviti mereka,
so aku???????stay at home like a good girl.......(^_*)
Apa yang aq harap sangat2 malam ni hujan turun la dengan lebat ya saya nk tido nyenyak2....
Plan saya weekend ni?????/still thinking.....

MooD: Still FoBiA dUiT hIlAnG...........
  

No comments:

Post a Comment