Monday, February 21, 2011

RINDU ARAU..........

blog again......
again and again and again......versi 4minutes(korean group) 
asyik2 blog asyik2 blog....BORINGNYA......
tolongla cepat sket masa berjalan saya da x larat tunggu ni nak part 6...
letih da duk MERBOK boring kat sini......
penat la hari hari asyik belek buku ja....
nak tengok tv, tv pun x da ada pun dalam bilik wany and yana,
dah mcm buta hiburan,buta info da rasanyanya mcm2 x taw.....
lagu apa erk tgh HITZ sekarang ni....
housa mate semua keluaq tinggal aq sorang dkt rumah yang sgt indah ni.....
saya rindu la zaman saya di ARAU dulu,
saya rindu kolej CENGAL, saya rindu DINING DAHLIA yang cantik,
saya rindu nak main netball petang2 dengan geng2 cengal2,
Saya rindu nak g KULAT, saya rindu nak g OREN makanan murah,
saya rindu nak g kelas x da pintu...BLOG C kikikikiki 
bdk2 part 5 2011 sesi disember/january saya rindu anda semua....
...yang mana kenal jew la
SUMPAH CAKAP RINDU GILA UiTM ARAU.......

No comments:

Post a Comment