Tuesday, February 22, 2011

PeNuNgGu

1207am......selesai menonton MAGIKA,
erm seronok la juga daripada x da buat apa2,
niat dihati nak hafal ayat hafazan,
memandangkan lambat lagi nak di test so tanguh la kejap.....
planning mcm2 tapi nk jalankan 2 cukup susah....
sekarang ni update blog jew la sementara menunggu SIMON nk s.saver,
dya ni g main futsal lak...klu main FUTSAL 2 memang lama la kurang-kurang 2 jam main,
aq rasa memang da lumrah la perempuan mesti kena tunggu laki,
cthnya:-
pasangan suami isteri klu nak makan mesti tunggu suami kat meja makan,
pasangan bercinta perempuan mesti kena tunggu laki tackle perempuan dlu,
dalam masjid kalau nak bersembahyang lelaki/perempuan mesti tunggu imam dulu (laki juga)


ini menunjukkan lelaki mempunyai POWER......


"conclusion pada hari ini jelas menunjukkan perempuan seorang yang setia menunggu"
sebab 2 la perempuan ramai jadi setiausaha...setia jew lebih usaha x pun....


soalan SAYA : NAK JADI SETIAUSAHA BOLEH?????
jawapan SIMON:  X BOLEH.....nak jadi setiausaha cari laki lain.....:-)


nasib baik la C.A.T.H.Y ada sentiasa ada dengan saya....:-) awak jangan sakit ya, awak sakit sapa nak temankan saya?????SIMON???MONALISA???


C.A.T.H.Y saya akan sentiasa dengan awak, awak jgn sakit taw..... awak juga setia mcm saya 


sedang mengupdate blog tiba ada suara sumbang...
"bel tolong gulungkn rambut aq....."
sekarang saya menjadi seorang hair stylish......mangsa nana.......





sayang seorang yang setia menunggu walaupun mata da stim
mengantok.....ZZZZzzzzzz!!!!!!


No comments:

Post a Comment