Sunday, February 20, 2011

TABIAT

sekarang ni aq da punya tabiat baru yang sukar dibendung,
asal bangun pagi jew terus cari NOeLL and CATHY,
facebook and blog aq on dulu..........
mama aq tahu ni mampus kena khatam 14.....
memang bangang la bukan nk buat benda berfaedah,
celik jew mata cari monalisa dulu...text SIMON,
sekarang saya da semakin aktif dengan BLOG.......awesome 
ini menunjukkan satu peningkatan saya seorang yang rajin udate blog..:-)
tabiat saya sekarang ni juga almost setiap malam akan super saver...
mama saya topup saya super saver......
kehidupan studend memang best la.....
before g kelas sekarang ni mesti singgah kedai rucit sebelah ajuwara
untuk beli roti and ribene before g kelas...dah parah x bole dibendung,
tabiat buruk yang lain dari duit,
duit ada yang sediakan bkn nk usaha sendiri,
nk topup pun mama saya topupkan,
nk duit suruh bank in jew, 
nak belajar lec ada untuk guide,
student just perlu polish kan sket2 jew apa yang perlu.
OPS lupa yang ada nama gedix2 seperti diatas ialah:-
CATHY ~ lappy saya
NOeLL ~ broadband saya
MONALISA~ handphone saya..
semua barang saya sekarang saya kc nama.............my future camera` stefenny` hahahha

mood bebai duit hilang x habis lagi.....FUCK!!!!


No comments:

Post a Comment