Tuesday, February 22, 2011

hungry = Serabut

money,money,money......
saya betol2 nak duit sekarang,
saya lapar sgt saya nak makan......:-(
erm asyik makan meggi and bihun pama jew ni...
i have no money...zero sen....hurm
sabar...sabar...sabar....sabar....
hari jumaat dah boleh mkn nasi....:)
mama bank in la dwet cepat sket...

saya sangat-sangat lapar.....:-(


hari SELASA hari paling seronok,
cos hari selasa ada satu class jew eco162 pagi lak 2 kol 8am-10am,
tapi malangnya aq ponteng hari ini,
hari ini ada mengundi utk calon MPP + malas,
erm memang best la tido lewat then bangun lagi lewat,
bangun jew dari tido terus capai monalisa,
ada sms from pikah......
x datang class erk eheheheh ada test eco162 3/3.....
oh test.....ok...small matter....:-)
tiba terus capai calender then x kusangka next week minggu test????WTH


MT TEST/submit assigment
submit assignment pad170 ~ 23/2
PAD 170( political science) ~ 1/3/11
ECO162( microeconomy) ~ 3/3/11
submit assignment pad 190 ~ 3/3/11
PAD 190 ( political science ) ~ 6/3/11
submit assgment ctu ~ x ingat tapi dalam masa terdekat ni..
test CTU ~ next week
ayat hafazan ~ next week ( 9 surah perlu hafal 10 surah analisa ayat )
ok fine.....x ready apa pun......


saya perlukan kismis untuk terangkan hati saya...:-)
SIMON SAYA PERLUKAN AWAK UNTUK HAFAL 9 SURAH NI.....


"sepatutnya hari ni jumpa SIMON tapi ada masalah lak so x jadi"







No comments:

Post a Comment