Saturday, February 19, 2011

PeMaLaS.....

Hai la nasib hai badan,
apa kena dengan aq ni malas sangat nk study,
asal buka buku jew mengantuk la,pen dakwat habis la,kaki terpeleot la,
banyak sungguh alasan yang tahu dimulut nak DEKAN nak A+,
kalau setakat mulut jew nak dekan DIAM cukup....
tapi usaha x da pun main jew lebih...penat la mcm ni,
result keluaq mula la nak menyesal jealous orang lain dpt dekan,
NABILLAH tolang la insaf pandang kedepan,
bukan pandang CATHY a.k.a lappy jew all the time,
cara menyejukkan hati...x pa banyak lagi masa, ada masa lagi untuk study,
Macam la banyak sangat masa.......:-) merepek jew memanjang.....
tiba terfikir kalau dapat dekan nak minta BLACKBERRY mama saya belikan x??
nak juga update status via BLACKBERRY hahahahah 
OVER la................
muhasabah diri......orang malas selalu rugi, orang malas sentiasa di belakang
huuuummmmmm fikir la NABILLAH oiiiiiiiii
sekali lagi terlintas dalam kepala hotak aq ni,
gara-gara FILEM HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH,
ramai yang mcm kejutan budaya jew,
nk soley..soley....soley.....
satu lagi nk cakap pun asyik pakai ayat ce citer ce citer.....g 
termasuk la aq yang juga menggunakan ayt 2.....
ini menunjukkan yang kita ni mudah sangat terpengaruh...
satu lagi benda yang terlintas saya nk jam baru......
anyone sponsor me plz.....hahahahahaha
mama nk jam baru.....kalau belikan saya jam baru 
saya belajar bersungguh sungguh hahahhah


mama belikan saya BLACKBERRY kalau dekan
nak update stutus fb via BB 
over hahahhah

No comments:

Post a Comment